Przykład: http://przyklad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1:wiadomosci&catid=1:boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym&Itemid=32 http://przyklad.pl/wiadomosci/zagranica/1-boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym Jak wynika z powyższego przykładu zaletą

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
Przykład: http://przyklad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1:wiadomosci&catid=1:boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym&Itemid=32 http://przyklad.pl/wiadomosci/zagranica/1-boeing-737-szczesliwie-wyladowal-na-oceanie-spokojnym Jak wynika z powyższego przykładu zaletą SEF jest obok większej przejrzystości, często także krótszy adres internetowy. Pozycjonowanie jest prowadzonym często równocześnie z optymalizacją strony procesem pozyskiwania odnośników z serwisów zewnętrznych, które są jednym z czynników wpływających na pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych.
Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania.

Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony.

Później jednak, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Google ocenia wysoko teksty: Metoda ta została

Google ocenia wysoko teksty: Metoda ta została podchwycona przez różne organizacje.
Między innymi przez agencję, która odpowiadała za prowadzenie kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa w 2016 roku.

Jego sztab dopasowywał kierowaną treść do osobowości odbiorców.

Używał argumentów trafiających w dany typ osobowości. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

Outbound_Marketing i kilka faktów z Wikipedii

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
W przeciwnym kierunku skierowane są działania tak zwanego Inbound Marketingu, którego celem jest wzbudzenie uwagi potencjalnego klienta oraz 'bycia znalezionym' przez klientów, którzy sami szukają czegoś ze względu na temat lub rozwiązanie. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing
.