Wikipedia i suknia
Suknia, sukienka ? wierzchni jednoczęściowy strój kobiecy, okrywający tułów i nogi, często także ręce. W przeszłości był to ubiór zarówno męski jak i kobiecy. Suknia wyewoluowała z wczesnośredniowiecznych płaszczy i peleryn na skutek zmiany ich kroju i udoskonalenia tkanin. Za moment pojawienia się sukni uważa się upowszechnienie w połowie XV wieku wąskiego, dopasowanego do sylwetki stroju cotardie (istniało męskie i kobiece). Cotardie kobiece miało wysoki stanik, rozszerzany do połowy bioder i przechodzący w spódnicę. Stanik z przodu miał głębokie wcięcie i u góry był zakończony kołnierzem. Taki krój sukni optycznie wyszczuplał sylwetkę
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suknia
Wymiana garderoby
Wraz z powszechnym dostępem do informacji, również w zakresie mody, kobiety mogą coraz częściej podążać za trendami niemal ciągle. Istnieją specjalne czasopisma czy portale internetowe prezentujące najmodniejsze obecnie kolekcje. Również sklepy namawiają klientów do ciągłej wymiany garderoby wraz ze zmieniającymi się porami roku.
Spora część zwłaszcza młodych kobiet na ślepo podąża za trendami, wymieniając ciuchy w swojej szafie przy każdej możliwej okazji. Wynika to nie tylko z niskiej samooceny, ale również na przykład chęci przypodobania się rówieśnikom czy zwrócenia na siebie uwagi. Efekt jest jednak wręcz odwrotny, ponieważ rzadko możemy zauważyć, że ktoś ma naprawdę niepowtarzalny styl, a coraz więcej osób ubiera się niemal identycznie.
Uczestnictwo w programie dla stałych klientek
Wiele sklepów, które w swoim asortymencie zawierają przede wszystkim odzież damską, proponuje kobietom specjalne zniżki za uczestnictwo w programach dla stałych klientów danego sklepu. To sprawia, że faktycznie odzież kupowana przez stałych klientów jest tańsza, ale z drugiej strony są oni często bombardowani wieloma wiadomościami odnośnie nowych kolekcji, zwłaszcza drogą elektroniczną.
Pomimo to, moda damska jest niezwykle istotna dla wielu kobiet i są one wręcz uzależnione od regularnego podążania za trendami, wobec czego takie programy lojalnościowe są dla nich naprawdę korzystne. Nic więc dziwnego, że tego rodzaju rozwiązania możemy spotkać obecnie w niemal każdym sklepie odzieżowym należącym do ogólnoświatowej marki.