Promocja marki
Promowanie marki w regionie korzystając z różnych metod reklamy jest bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na rozwój firmy. Dobrze oznaczona siedziba firmy, z dobrze widocznym znakiem (logiem) firmowym oraz estetycznie wyglądająca informacja o usługach może przyczynić się do zwiększenia ilości klientów szukających konkretnych usług.
Do tego warto pomyśleć o kilku potykaczach i reklamie mobile jeżdżącej lub stojącej na dużym parkingu. Przyczepa reklamowa i oklejony samochód pozwala na dość skuteczna reklamę oraz zwiększa widoczność firmy na tle konkurencji w danym regionie. Dość fajnym pomysłem jest też reklama mobilna z nagłośnieniem, jednak należy z tym uważać, aby nie przesadzić z nachalnością takiej reklamy.
Marketing- Wikipedia
Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych2
W ramach marketingu możemy wyróżnić wiele zagadnień, takich jak:
odnajdowanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb,
opracowywanie w oparciu o tę wiedzę produktu oraz strategii jego dystrybucji,
przygotowanie odpowiedniej strategii ceny,
komunikacja z rynkiem
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing
Różne formy bilbordów
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej są wszelkiej maści bilbordy, są to wielkie plakaty umieszczane w widocznych miejsca w miastach i poza nimi. Taka forma reklamy jest uważana za najlepiej wpływająca na widoczność firmy oraz na świadomość konsumenta.
Bilbordy można też umieszczać na przyczepach reklamowych, które podróżują po wyznaczonym terenie i 'pokazują' reklamę przejezdnym oraz pieszym. Często takie przyczepy są wyposażone w moduły głośnomówiące w celu puszczania reklamy dźwiękowej, aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę.